Tuesday 15 January 2013

Hari yang bosan...........

Hari ini dah masuk hari ke 15 dalam tahun 2013. Tak sangka pula sekarang ni saya semakin dewasa dan umur pun dah nak masuk 23 tahun. Tahun ini pula tahun akhir saya di universiti. Begitu cepat masa berlalu. Ingatkan 3 tahun tu lama tapi rasa macam sekejap je. Rasanya macam baru semalam saya mendaftar untuk masuk ke universiti.  Tahun 2013 merupakan tahun yang banyak cabaran dan rintangan nya macam tahun2 yang sebelum ini la kan. Cuma yang diperlukan unuk menghadapi cabaran2 ini hanyalah doa dan kekutan sahaja. Rasanya tak percaya pula yang umur  perhubungan saya dengan si dia sudah memcecah ke tahap yang maksimum. Hemm...lagi satu hari saya ni nak terbang pulak pergi shah alam. Final exam dh dekat..hehehe..balik ke puncak untuk menduduki exam je, lepas tu balik pulak pergi sarawak. Rasanya balik ini nak bawa semua barang2 yang tidak diperlukan lagi. Kalau larat nak angkut semua buku2 yang berat tu. 
Saya di rumah duduk sorang2 boring pula, kalau belajar pun bukannya nak lama. tak sampai satu jam dah tutup buku. hehe..apa nak jadi la.ok bye..sampai berjumpa lagi

No comments:

Post a Comment