Wednesday 3 April 2013

HATI YANG PILU.......

Semalam,2 april 2013 tepat jam 9 malam...menerima panggilan dari kazen...ingatkan berita gembira tetapi berita yang mengejutkan...Hanya Tuhan saja yang tahu perasaan saya pada masa itu...datuk sebelah bapa saya telah pergi meninggalkan kami buat selama-lamanya...betapa hancur luluh hati saya ketika menerima panggilan itu...tak terkata saya dibuatnya...walau x rapat dan x dijaga oleh datuk dari kecil tapi saya tetap menyayangi nya sebagai cucu...kasih seorang cucu kepada datuk yang tak dapat diungkap dengan kata2...Tuhan kuatkanlah semangat saya dan famili saya yang sekarang ini tengah bersedih dengan pemergian datuk tersayang....sayangnya saya tidak dapat balik untuk menatap wajah datuk buat kali yang terakhir...kalaula saya dekat akan saya datang juga datuk...maafkan cucu mu ini....tiada tempat untuk saya meluahkan perasaan sedih semalam. Saya menaggung kesediham seorang diri dan hanya mampu berdoa dari jauh untuk datuk....MAY GOD BLESS YOU DATUK...AMEN....

1 comment: