Tuesday 9 April 2013

PMC...PURE MARINE COLLAGEN.......SHELVING@PTAR PUNCAK PERDANA


Hari ini terasa malas sangat bangun awal pagi tadi, kelas pun mula lewat hari ini. Tapi terpaksa la juga mengagahkan diri ini bangun dan melangkah ke kamar mandi and then bersiap. Siap pakai baju kurung lagi tuhh...Nak tau ke mana destinasi saya awla pagi tad??? Agenda bangun awal hari ini sebab nak pergi PTAR PUNCAK PERDANA...nak experience shelving buku la ni konon2 nya. Kami pergi ni satu kelas dan diberi penerangan oleh Puan Sakmah dan seorang library assistant la.Buat shelving ni memangla susah untuk yang pertama kalinya kan. Lepas tu dh boleh dh ikut dia punya tunjuk ajar. Proses menshelving buku ni lama juga la...tadi kami ambil masa satu jam lebih kot untuk menshelving buku2 yang ada di tray tu...tapi ok la...dapat juga menimba sedikit ilmu unutk dibawa semasa pratikal nanti...hehehe...yang tak datang tu rugi la yea....


Pernah dengar tak PMC ni?????..Sekarang ni orang tengah havoc bercerita pasal collagen2 semua ini....semua nak cantik katakan....maklumlah...wanita perlu menjaga penampilan diri...kekke...tak terkecuali saya la tu...saya pun baru baru saja menjinakkan diri dengan PMC...saya pakai PMC ini untuk dijadikan mask and pakai waktu malam...kalau rajin and x busy ngan assignment or kelas boleh la pakai hari2. First time pakai mask PMC ini kulit muka terasa tegang and fresh sangat. Perubahan nya tak lah begitu mendadak tapi perbezaan nya boleh tengok sikit2 la...macam kulit muka jadi putih berseri...hehehe...itu idaman semua wanita kan untuk memiliki kulit yang putih mulus dan gebu.

By the way, presentation yang pertama dah lepas, so tunggu next presentation jer....kekeke.
Hemm...sekrang ni kan..kawan2 dari u lain tengah cuti mid sem tau tapi saya ni belum lagi cuti...masih menunggu untuk tibanya hari itu nanti...hehe...tapi sayang saya tak balik sarawak...hanya menghabiskan cuti seminggu di Apartment Resak ni bersam housemate yang lain...huhu...sedih kan??? Apa boleh buat, nak menikmati suasana semester akhir ini di kampus kesayangan....nak mengumpul seberapa banyak kenangan sementara masih bergelar sebagai seorang pelajar...cewahhhhhhhh...oke la...tadi ni tengah boring2 buat assignment tu la yang jenguk sekejap blog ni...kalau x di update takut expired pulak blog ni...hehehe...oke byeeee...tengah layan lagu Bollywood ni....nanti update lagi la kalau rajin.

No comments:

Post a Comment